Wednesday, November 2, 2016

Zelf Je IPad Repareren

iPhones zijn dure telefoons en daarom besluiten veel mensen in Leiden een iPhone reparatie uit te voeren.

Repareren is goedkoper dan een nieuwe bestellen. Tegenwoordig zijn mobiele telefoons een steeds belangrijker onderdeel in het leven. Het is dus erg vervelend als uw iPhone kapot gaat.

Als uw iPhone helaas kapot is, wilt u hem zo snel mogelijk repareren en zorgen dat uw iPhone niet nog eens kapot gaat. Onze iPhone reparatie in Leiden duurt ongeveer 20 minuten en u krijgt 6 maanden garantie!

Zo is uw mobiel snel gerepareerd en heeft u geen zorgen meer. Ik heb mijn schade via internet ingevuld. Het ging om een schade aan de horloge van mij vriend, de had ik laten vallen. Omdat we all risk verzekerd zijn valt deze in de verzekering.

Ik kreeg nog na geen uur de uitslag per mail dat de schade werd uitgekeerd. De volgende dag stond het bedrag op mijn rekening! Perfecte afhandeling en zo snel, dit had ik echt niet verwacht! Je kunt kiezen uit partijen die niet aan Apple verbonden zijn, maar als je daar je iPhone waterschade reparatie laat doen, vervalt in de meeste gevallen je garantie.

De Apple Store is daarom een goede tweede optie. Daar kun je je toestel namelijk laten vervangen voor een inruilprijs van rond de 250 euro (afhankelijk van het model). Dat is in ieder geval goedkoper dan een nieuwe iPhone kopen!

Je krijgt in de meeste gevallen wel een ‘refurbished' exemplaar terug.

No comments:

Post a Comment